Pages

Saturday, November 12, 2011

Tips-Tips Senaman

Apa pendapat korang ttg gambar-gambar dibawah?







Inspired?

Hehehe..kali ni aku nak share pasal bina badan pulak =P

Ok, fine mmg badan aku xda la macam athlete bina badan tapi lately benda ni la yang selalu aku buat..untuk isi masa lapang. So, aku nak share la dgn korang cara-cara senaman badan yang korang leh dapat klo nak try la..

Ni beberapa link yang aku leh dapatkan utk korang..banyak gak info..hahaha..malas nak baca panjang-panjang sangat =P better tgk video..

Link yang ni aku suka sebab ada macam-macam pilihan senaman yang korang leh pilih. So, xpayah nak baca panjang-panjang. Tgk video ni pon da ok =)


Scott Herman ni pon ok gak..

Video-video dari mamat ni pon boleh tahan gak..

*Please note that yang video-video ni just suggestion ja..korang kna p kat youtube and search video bawah nama dorang ni..bukan maksudnya 3 video ni jer..dorang ada produce banyak video lagi..ce usha..ce usha =)


Ada jugak tips-tips yang kita leh baca..aku banyak download yang pdf format daripada internet..mmg informative giler ar..



Banyak lagi la sebenarnya. tapi one big change begins with one small step kan? hehehe..try la mana-mana yang senang dulu..manatau nanti badan korang akan jadi macam gambar-gambar kat atas tu =)

No comments:

Post a Comment