Pages

Friday, November 11, 2011

Tak Pernah Serik


Bercinta? Ada yang pernah merasainya..ada yang belum pernah..ada yang berkali-kali..terpulang kepada pengalaman masing-masing.

Aku? hurmm..cinta banyak cara bagi aku..kadang-kadang kita belajar tentang cinta bukan dari istilah "couple"..tapi dari pemerhatian dan pengalaman kawan-kawan.

Benar, setakat mendengar cerita tak sama dengan merasainya secara nyata.




Ok, secara peribadi..pernah sekali lah merasa cinta tu..sekejap saja tapi penangannya berbisa..

Aku pernah juga serik..tapi betul, seperti yang sebelumnya..aku xpernah menduga kehadiran dia..lepas putus pun x pernah cari pengganti dia..nyata semua tu bukan kita yang tentukan..semakin aku tolak, semakin godaan tu datang..pengganti dia datang, dalam shape yang sangat aku nakkan..maklumlah my ex is not my 1st choice..so, jadilah tobat belacan..konon xnak dah..tapi....

Zaman Bujang =P



No comments:

Post a Comment